Eerste week als kids courier! - Reisverslag uit La Tranche-sur-Mer, Frankrijk van Manouk Ven - WaarBenJij.nu Eerste week als kids courier! - Reisverslag uit La Tranche-sur-Mer, Frankrijk van Manouk Ven - WaarBenJij.nu

Eerste week als kids courier!

Door: Manouk van de Ven

Blijf op de hoogte en volg Manouk

01 Juni 2018 | Frankrijk, La Tranche-sur-Mer

Hoi Hoi!

Afgelopen zaterdag ging de camping open, wat een leuke sfeer hing er die dag! Bijna alle vakantiegangers waren Engels. Ik ben een Engelsman tegengekomen die voor 20 jaar in Nederland heeft gewoond, met hem kon ik een aardig gesprek voeren over de leuke pretparken in Nederland.

Zondag was mijn eerste werkdag als kids Courier. Ik was super zenuwachtig, maar goed voorbereid voor de activiteiten. Mijn eerste sessie was met de baby's. Op het begin was het moeilijk om een gesprek te voeren met de ouders, omdat ik toch wel wat onzeker was over mijn Engelse uitspraak.
De kinderen van 8 tot 12 zijn super leuk om mee te werken! Ze helpen me als ik niet weet hoe ik iets moet uitleggen in het Engels.
Ik heb in de afgelopen 5 dagen heel veel geleerd en vooral hoe zwaar het ouderschap soms kan zijn..!

Dinsdag avond gingen we naar de bar hier op de camping om even wat te drinken. Een vakantieganger bood ons een drankje aan omdat we zo goed ons best doen. Dat was erg lief!

Het is hier nu erg rustig omdat iedereen morgenochtend weer vertrekt naar huis. Het voelt raar om ze te zien gaan en er weer nieuwe gasten voor in de plaats te krijgen.

Ik ben vandaag vrij dus lekker een dagje relaxen. Helaas is het weer niet warm genoeg om te zwemmen.

Ik mis thuis wel een beetje... Maar gelukkig heb ik hier een gezellig team!

Dit was even een update van mijn werkweek! Hopelijk kunnen we een keertje met de bus ergens naartoe als het goed weer is. Alle leuke winkeltjes en grote stadjes liggen hier 40 minuten vanaf. Hier in het dorpje is niet veel te doen. Maar we hebben nog genoeg tijd om dat uit te zoeken!


Groetjes aan iedereen thuis!
xxx Manouk

  • 02 Juni 2018 - 07:00

    Ome Adrie:

    Hoi Manouk heel veel plezier daar
    Ik lees dat het af en toe een beetje
    Saai is daar maar misschien kom jij er
    De ware liefde wel tegen

  • 07 Juni 2018 - 10:04

    Rianne Van Den Hombergh:

    Hoi Manouk,
    Leuk om te lezen dat je mag werken in een gezellig team en dat je veel leert. Ik wens jou nog een paar leuke laatste weken toe met lekker weer!

    groeten, Rianne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, La Tranche-sur-Mer

Manouk

Hallo lieve mensen, In dit blog houd ik jullie op de hoogte over mijn stage in Frankrijk!

Actief sinds 10 April 2018
Verslag gelezen: 227
Totaal aantal bezoekers 4178

Voorgaande reizen:

12 Mei 2018 - 17 Juli 2018

Mijn stage in Frankrijk!

Landen bezocht: