Zon, Zee & Wijn - Reisverslag uit La Tranche-sur-Mer, Frankrijk van Manouk Ven - WaarBenJij.nu Zon, Zee & Wijn - Reisverslag uit La Tranche-sur-Mer, Frankrijk van Manouk Ven - WaarBenJij.nu

Zon, Zee & Wijn

Door: Manouk van de Ven

Blijf op de hoogte en volg Manouk

19 Mei 2018 | Frankrijk, La Tranche-sur-Mer

Hi/Bonjour guys,

Ik zit hier nu 5 dagen en heb het er erg naar mijn zin!

Ik zit op camping Bel met 4 Nederlanders en 4 Engelsen. Ze zijn super aardig en we kunnen het goed met elkaar vinden!

De eerste dagen moesten we het schoonmaak team meehelpen omdat ze achterliepen.. Ik en Romy hebben 20 mobile homes schoongemaakt ( ja de buitenkant ja) met een bezem!! Jullie kunnen trots op ons zijn :)

Ik vond het eerst heel erg moeilijk om een gesprek in het Engels te voeren. Bang dat ik het verkeerd deed. Nu vergeet ik soms zelfs Nederlandse woordjes en kan ik ze alleen nog maar in het Engels zeggen! Top dus.

Gisteren hebben we samen met z'n allen wat gedronken bij iemand in zijn mobile home. Die Engelsen kunnen drinken!! Ze hebben ons het spelletje "tops" geleerd. Als ik terug ben ga ik het jullie uitleggen!

Vandaag zijn we naar de markt geweest. Leuk om alle cultuurverschillen te zien. Vervolgens heb ik van 12 tot 5 op het strand gelegen en is heel mijn rug verbrand. ( As Always )

Het koken gaat verrassend goed! Hadden jullie niet gedacht hè?

Volgende week verhuis ik naar een tent. 8 weken overleven in de natuur. Spinnen, muggen, wespen, douches en wc's delen ik kijk er nu al naar uit...

Volgende week geef ik jullie weer een update.

I miss you guys

love,
Manoukje


  • 19 Mei 2018 - 23:05

    Roos Wolfs :

    I miss you too! Fijn dat het zo goed gaat!! Xxxxxxx Roosje

  • 20 Mei 2018 - 07:09

    Janne:

    Ah super gaaf schatje!! Xxxxly

  • 20 Mei 2018 - 10:38

    Romee:

    Klinkt goed! Fijn dat je het zo naar je zin hebt lieverd!
    XxxxxxX

  • 20 Mei 2018 - 22:54

    Vivian:

    Super fijn dat je het leuk hebt manie!! miss u xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, La Tranche-sur-Mer

Manouk

Hallo lieve mensen, In dit blog houd ik jullie op de hoogte over mijn stage in Frankrijk!

Actief sinds 10 April 2018
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 4165

Voorgaande reizen:

12 Mei 2018 - 17 Juli 2018

Mijn stage in Frankrijk!

Landen bezocht: