Het begin! - Reisverslag uit Oisterwijk, Nederland van Manouk Ven - WaarBenJij.nu Het begin! - Reisverslag uit Oisterwijk, Nederland van Manouk Ven - WaarBenJij.nu

Het begin!

Door: Manouk van de Ven

Blijf op de hoogte en volg Manouk

14 Mei 2018 | Nederland, Oisterwijk

Hoi lieve mensen,

Wat ben ik toch zenuwachtig vandaag. Voor het eerst ga ik 2 maanden weg van huis. Gelukkig heb ik van bijna iedereen afscheid genomen. Vanavond vertrek ik met de bus naar Frankrijk. Heb ik zin in zo'n lange busreis? Niet echt..

Gelukkig heb ik veel films gedownload dus waarschijnlijk zullen jullie de komende 12 uur niks meer van mij horen :)

Dit was alvast een voorproefje van mijn super geweldige blog.
Misschien word ik wel schrijfster na dit alles.

Ik zie jullie over 2 maanden weer!

Groetss, Manoukje

  • 14 Mei 2018 - 15:40

    Janne:

    Geniet ervan lieverd!!! Ik ga je missen maar die 2 maandjes zijn zo om! Je kan het!

  • 14 Mei 2018 - 15:53

    Juul:

    jij kan dit noukie!!! heeeel veel plezier schatje, love you xx

  • 14 Mei 2018 - 20:05

    Romée:

    Ga er van genieten schat! Voor je het weet ben je weer terug, neem dat maar van mij aan.

    Ben trots op je klein ding

Tags: Love

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Manouk

Hallo lieve mensen, In dit blog houd ik jullie op de hoogte over mijn stage in Frankrijk!

Actief sinds 10 April 2018
Verslag gelezen: 254
Totaal aantal bezoekers 4174

Voorgaande reizen:

12 Mei 2018 - 17 Juli 2018

Mijn stage in Frankrijk!

Landen bezocht: