Happy to go home, but sad to leave. - Reisverslag uit La Tranche-sur-Mer, Frankrijk van Manouk Ven - WaarBenJij.nu Happy to go home, but sad to leave. - Reisverslag uit La Tranche-sur-Mer, Frankrijk van Manouk Ven - WaarBenJij.nu

Happy to go home, but sad to leave.

Door: Manouk van de Ven

Blijf op de hoogte en volg Manouk

08 Juli 2018 | Frankrijk, La Tranche-sur-Mer

Hoi Allemaal!

De afgelopen weken heb ik heel wat leuke dingen meegemaakt.
Er waren super lieve kinderen bij de kidsclub.
Alhoewel ze ons constant achtervolgden, ook op onze vrije dag..
Vond ik het niet erg. Ik ben zo blij dat ik een goede band heb opgebouwd met de kinderen.
Dat maakt het werk leuker en de dagen gaan ook veel sneller!

Afgelopen donderdag hadden we een familie activiteit met als thema "waterwars".
Beide families waren erg fanatiek. Het begon met wat onschuldige water spelletjes,
en eindigde met een groots watergevecht. Het was echt super leuk!

Deze week kwam er een vrouw op bezoek die ons werk ging beoordelen.
We moesten een badminton wedstrijd organiseren en uitwerken op papier. Dat ging geslaagd!
Vervolgens kwam ze bij een van onze activiteiten kijken en ons uiteindelijk feedback geven.
Het engels spreken ging goed, de uitleg ging goed, kinderen helpen met moeilijkheden deden we goed.
Uitslag: goed.

Romy en ik waren zo opgelucht dat we de dag vierend af hebben gesloten in de bar!

Er zijn twee nieuwe couriers bijgekomen. Een jongen en een meisje. Ze zijn engels en houden ook van wat gezelligheid!
We hebben gezellig gekookt en een film gekeken met ze. Ik kan jullie vertellen dat ik het hier echt heel erg naar mijn zin heb met de groep.

Zaterdag 7 juli is de Toure de France. We hebben de middag vrij gekregen om een kijkje te nemen. Ik ben benieuwd naar alles en iedereen en hoe het is om zoiets mee te maken.

Mijn laatste week als kids' courier gaat vanaf vandaag in. Zondag 15 juli ben ik weer thuis. Goed getimed met de kermis in Oisterwijk! Lekker feesten en genieten dat ik weer vertrouwd in mijn eigen bedje kan slapen. Het campingleven heeft me wel aan het denken gezet. Al dat koken, wassen, poetsen, opruimen etc.. Ik heb toch wel wat respect voor alles moeders en vaders.

Mijn laatste avond in Frankrijk wordt een van de mooiste avonden van heel mijn stage avontuur. Een nationale feestdag genaamd: Bastille day. We gaan s'avonds met z'n allen naar het vuurwerk kijken en sluiten daarbij onze stage af.

Ik ga de groep, kinderen en de camping missen!

Groeten uit Frankrijk,
Ik zie jullie weer in Nederland.

xxx
Manouk

  • 08 Juli 2018 - 18:30

    Elly Dankers:

    Hey Manouk, als eerste ik ben super trots op jou. Ik heb al je verhalen gevolgd, super leuk om te lezen wat je beleving en je ervaringen waren en nog zijn. Ik vind super om te lezen dat je meer respect hebt gekregen voor alle vaders en moeders, volgens mij had je dat al, het wordt nu alleen maar duidelijker voor je. Nogmaals ik ben super trots op jou. Geniet nog van je laatste week en een hele goede reis terug. Lieve groetjes Elly en Cees

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, La Tranche-sur-Mer

Manouk

Hallo lieve mensen, In dit blog houd ik jullie op de hoogte over mijn stage in Frankrijk!

Actief sinds 10 April 2018
Verslag gelezen: 1035
Totaal aantal bezoekers 4167

Voorgaande reizen:

12 Mei 2018 - 17 Juli 2018

Mijn stage in Frankrijk!

Landen bezocht: