Op de helft.. - Reisverslag uit La Tranche-sur-Mer, Frankrijk van Manouk Ven - WaarBenJij.nu Op de helft.. - Reisverslag uit La Tranche-sur-Mer, Frankrijk van Manouk Ven - WaarBenJij.nu

Op de helft..

Door: Manouk van de Ven

Blijf op de hoogte en volg Manouk

11 Juni 2018 | Frankrijk, La Tranche-sur-Mer

Hoi allemaal,

De weken gaan zo snel, ik zit hier al een maand.
Ik heb zo'n leuk team hier!

De afgelopen week was het erg lekker weer. We hebben een dagje aan het strand gelegen, gezwommen en een BBQ gehouden. Het leukste vond ik de filmavond met alle meisjes. We hadden de tent omgetoverd tot bioscoop met dekens en kussens. Het was erg gezellig.

Ieder jaar op 25 juni vieren alle werknemers van Eurocamp "kerstmis". We gaan cadeautjes voor elkaar kopen en houden een kerstdiner. Ik kijk er erg naar uit!

Ik heb gehoord dat op 17 juli de tour de France door dit stadje komt. Denk ik eindelijk eens de tour de France met eigen ogen te kunnen zien, vertrek ik de 15/16de..

Een Nederlandse collega heeft in een sushi restaurant gewerkt. Als het morgen goed weer is gaan we zelf sushi maken met z'n allen!
We doen bijna iedere avond wel wat met de groep. Het is fijn om zo hecht te zijn met elkaar.

Nu even wat over de kids club:
Ik heb vandaag mijn allereerste sessie alleen gedaan. Ik had een klein meisje van 18 maanden. We hebben wat geknutseld, voorgelezen en gepuzzeld. Bij deze leeftijdsgroep blijven de ouders altijd bij de sessie.

Mijn doel hier is om meer contact te krijgen met de ouders tijdens een sessie. Het is af en toe wat eng om zelf het gesprek in het Engels te beginnen. Maar na vandaag voel ik me al veel zekerder.

Vanavond is het chocolade feest van 4 t/m 12 jaar. Laten we hopen dat er veel animo voor is. Het is namelijk nog steeds erg rustig op de camping.

Afgelopen zaterdag was het ook erg rustig. Romy en ik hebben toen een dagje de anderen meegeholpen. We moesten bij alle mobile homes de gasflessen checken. Het was nog best een leuk werkje ook. We hebben veel gekletst met de gasten. Er was een heel leuk koppel in de 70. Ze vertelden ons dat ze ooit in Amsterdam waren geweest. Daar hebben we zo'n 15 minuten over gepraat. Ze vroegen of we een biertje wilden, maar helaas was het werktijd.

Het leukste van alles vind ik dat mensen nu mijn naam roepen als ze me tegenkomen.

Dit was weer even een update!

Bye Bye





  • 11 Juni 2018 - 13:03

    Romee:

    Xxxxx

  • 11 Juni 2018 - 16:19

    Suus:

    Hi snoekii. Wat een toffe tijd heb jij. Erg leuk om te lezen. Nog veel plezier de komende weken. Tot snel. Dikke KUS

  • 13 Juni 2018 - 16:46

    Adrie Van De Ven:

    Fijn te horen dat het zo goed gaat met jou
    Romee is ook vertrokken naar rugen , de rust
    is wedergekeerd

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, La Tranche-sur-Mer

Manouk

Hallo lieve mensen, In dit blog houd ik jullie op de hoogte over mijn stage in Frankrijk!

Actief sinds 10 April 2018
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 4166

Voorgaande reizen:

12 Mei 2018 - 17 Juli 2018

Mijn stage in Frankrijk!

Landen bezocht: